Over Leergeld Nijmegen
Organisatie
Het bestuur van Leergeld Nijmegen bestaat uit de volgende personen:
- Wouter van Balveren, voorzitter
- Haci Menkütas, penningmeester
- Martine Geelden, secretaris
- Farah Aarts, bestuurslid
- Pieter Tromp, bestuurslid
- Marcel Janssen, bestuurslid
Het bestuur krijgt geen financiële vergoeding.
Het team van Leergeld Nijmegen bestaat uit:
- 5 parttime medewerkers (samen 2,8 FTE)
- 5 vrijwilligers op kantoor
- 6 intermediairs voor huisbezoeken
Vrijwilligers ontvangen een onkosten- en/of vrijwilligersvergoeding en medewerkers worden beloond volgens de CAO Sociaal Werk.
Stichting Leergeld Nijmegen heeft een klachtencommissie en een klachtenregeling.
Lees hier de volledige klachtenregeling.
Onze klachtencommissie bestaat uit de volgende personen:
- Herman van Ojen
- Jan Schreurs
- Joost Muskens
Jaarverslagen
Lees hier het jaarbericht over 2023.
Stuur voor inzage in de jaarrekening over 2023 een e-mail naar: coordinator@leergeldnijmegen.nl
Lees hier het jaarbericht over 2022.
Stuur voor inzage in de jaarrekening over 2022 een e-mail naar: coordinator@leergeldnijmegen.nl
Lees hier het jaarbericht over 2021.
Stuur voor inzage in de jaarrekening over 2021 een e-mail naar: coordinator@leergeldnijmegen.nl
Lees hier het jaarbericht over 2020.
Stuur voor inzage in de jaarrekening over 2020 een e-mail naar: coordinator@leergeldnijmegen.nl
Lees hier het jaarbericht over 2019.
Stuur voor inzage in de jaarrekening over 2019 een e-mail naar: coordinator@leergeldnijmegen.nl
Lees hier het jaarbericht over 2018.
Stuur voor inzage in de jaarrekening over 2018 een e-mail naar: coordinator@leergeldnijmegen.nl